Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

dinsdag 26 maart 2013

Roos 4004 en paaskipjes


 Wéér een rokje om in de kast te hangen. Al ziet het er inmiddels mooi uit buiten, zomerrokjes worden nog niet gedragen. Hopelijk binnenkort. Dit rokje is weer een maat 92 en mijn dochter wil er nog niet veel van weten, dus gepast wordt die voorlopig nog niet. Het volgende project zal weer voor de oudste zijn, beetje om en om is wel zo eerlijk...

Ook zijn hier de paas-kipjes die we afgelopen week hadden gemaakt. De snavel van de linkerkip werd vakkundig vastgeplakt met gekleurd plakband, en de hanenkam werd een hartje, pootjes waren niet meer nodig volgens dochter, dus deze kip zal voorlopig blijven zitten waar die zit.

1 opmerking:

  1. Mooi rokje. Dat het eindelijk maar eens mooier weer wordt zodat de rokjes niet in de kast moeten blijven hangen!

    BeantwoordenVerwijderen