Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

vrijdag 1 maart 2013

Wij hopen hier op lenteweer!

Wij hopen op de lente. Dat die maar snel mag komen. En dan gelijk een graadje of 20 dan kunnen we de nieuwe rokjes aan!



Rokje maat 122
rokje maat 92
Dit noemen we 'onder dwang' poseren "is niet mooi",
oftewel de terrible two's zijn begonnen




Het rokje is een mengeling van verschillende patronen die op internet rondzwerven en mijn eigen creatieve brein!


Oja en een welkom aan de nieuwe volgsters, erg leuk dat jullie er bij zijn!





3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige rokjes! Ik hoop met je mee op lenteweer! Lekker alle winterkleren weer opbergen en vrolijke zomerkleding aan!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen