Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

donderdag 4 april 2013

Een labeltje meer of minder

Druk op zoek naar een website die labels maakt, hier en daar online geprobeerd een voorbeeld te maken. Maarrrrr  áls je een bestelling doet is het voordeliger om er een heleboel in één keer te bestellen, en tja dat is meteen een stuk duurder, daarbij weet je niet of je het lettertype, opmaak, kleur over 2 jaar nog leuk vindt.

Ik kwam op de weblog van Grietjekarwietje , klik maar eens, dan zie je hoe je deze labels zelf maakt!


 
Ik heb er nu 10 gemaakt, maar je kunt er gemakkelijk weer bijmaken als ze op zijn...

6 opmerkingen:

  1. Goed idee. Ik heb nog wel labels liggen (die ook nog steeds leuk vindt ;) ) maar ik snap het wel. Eerdere jaren maakte ik op deze manier ook etiketten voor de achterkant van de quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gelijk even kijken op die blog... Heb geen inkjetprinter :-(((

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Blijft het ook mooi als je de kleding wast? Want daar ben ik wel benieuwd naar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijft ook mooi na het wassen, vandaag toevallig het en rokje gewassen met label er aan op 40 gr en deze ziet er nog net zo goed uit!

      Verwijderen