Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

vrijdag 5 april 2013

Hello Kitty jurkje

'Anders maken we eens een blouse, of een tuniekje of..........., je hebt immers al heel wat rokjes in de kast hangen, iets anders is ook wel eens leuk', voorzichtig probeer ik mijn 5 jarige dochter te overtuigen om eens iets anders te proberen dan 'the girly stuff'. Zonder succes, zo bleek later , want ' het moet gewoon een jurk worden.'  Natuurlijk probeer ik nog met een stapel Knippies, en Ottobres wat andere opties in de smaak te laten vallen. Nee op het rekest totdat ik de moed opgeef en  een zomerjurkje aanwijs, 'zoiets dan?'  'JAAAAA, PERFECT!'

Het feit dat ze zo blij wordt van jurkjes en rokjes maakt dat ik weer overstag ben gegaan ( en dat ze het jurkje perfect noemde, dat is niet te overtreffen). Uiteindelijk een jurk gebrouwen helemaal naar onze zin en mét  Hello Kitty', wat wil je nog meer......(dat ik de volgende keer het labeltje meteen meestik, en niet achteraf hoef te tornen)


Bijschrift toevoegen

3 opmerkingen:

  1. Chique, zo je eigen labeltje (ik vergeet die van mij altijd).
    Leuk jurkje, nu hoeft alleen de zomer nog maar te komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi zomers jurkje geworden! Tof stofje ook.
    Zo met een labeltje is wel tof, misschien moet ik dat toch ook eens maken, misschien :)

    BeantwoordenVerwijderen