Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

zaterdag 21 mei 2011

swap swapperdewap

Vandaag kwam de verwachte envelop door de brievenbus, die van mijn swapmaatje vera. Erg nieuwsgierig het pakketje opengemaakt met het volgende resultaat:
Het 'laatje'van het luciferdoosje heeft ook echt een knopje, zodat het een laatje lijkt, erg mooi gedaan.

Ik ben natuurlijk superblij met alles spulletjes. Kantjes en bandjes, ik ben er dol op! Vera had er ook nog van alles extra in gedaan dus ik ben goed verwend. ( en ja, het paste allemaal in een luciferdoosje........)

4 opmerkingen:

  1. ook al zo mooi! wat is het leuk he? swappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een schattige spulletjes heb je gekregen.., leuk hè dat iemand dat voor je maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willemijn , wat een leuk kadootje heb je gekregen !! Met zoveel moois er in....dan voel je je toch een beetje jarig. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willemijn wauw wat een leuke is dit geworden en die knopeneffect heel gaaf, dit was de eerste keer dat ik mee deed en net als jij denk ik ook dat het best eens verslavend zou kunnen werken:-))
    groetjes irma en dat we nog maar veel swapplezier mogen beleven

    BeantwoordenVerwijderen