Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

vrijdag 20 mei 2011

Jurkje

Wat een prachtig weer, en wat een inspiratie is dat dan weer om aan de slag te gaan! Gisteren een zomerjurkje voor mijn 3-jarige dochter afgemaakt, hij zat verrassend snel in elkaar..
                                                              Het begin van het jurkje:
Jurkje ongestreken ( deze foto doe ik er even bij, dan is het model wat duidelijker te zien):
 Jurkje gestreken:

2 opmerkingen:

  1. 't Is echt een heel leuk jurkje, vind ik. Lekker zomers, en een wit shirtje eronder voor frissere dagen kan misschien ook nog wel.
    Ik naaide vroeger ook voor de boys, maar nu willen ze het echt niet meer (whahaha, 't zijn pubers...)
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een superschattig jurkje!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen