Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

zaterdag 14 mei 2011

gehaakt bakje

 Afgelopen week heb ik oude haaktijdschriften bekeken bij mijn moeder. Meteen werd ik verliefd op dit schattige bakje met deksel.
 Een leuk werkje voor tussendoor. Officieel was het bedoeld als bruidsuikerdoosje, maar dat hoeft natuurlijk niet. Over suiker gesproken het doosje staat nu te drogen nadat ik het in een bakje met suikerstroop heb gedompeld, ik ben benieuwd of idd hard wordt zoals het tijdschrift beloofd!
Nog 2 dagen wachten en dan weten we of het werkt.

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor. En als het niet hard wordt kun je het altijd door de koffie roeren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje, vooral door die speciale steekjes; veel leuker dan allemaal vasten haken, vind ik!
    En over dat hard worden; gaat vast en zeker lukken; goed idee trouwens..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een schattig doosje, jij bent wel een haakwonder hoor!
    Suikerstroop? Nooit van gehoord, moet je dat zelf maken? Ben benieuwd of het goed hard wordt.
    Ik weet zeker dat je inzending van het luciferdoosje ook super wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor. Heb vandaag voor mijn verjaardag nog van Martine het boekje Schattige huisdieren haken gekregen, die met die roodborst erin. Snel aan de slag dus. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh super schattig zeg!
    Dat ziet er vrolijk uit :)
    Ik begin deze week met het maken van onze swap!!
    Heb er zin in!!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden.
    Mijn gehaakt bakje is wel stevig geworden, maar ook een beetje plakkerig.
    Misschien wordt het beter met katoen.

    groetjes, moes.

    BeantwoordenVerwijderen