Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

zondag 17 april 2011

begin zoey

Om te beginnen was het vandaag prachtig weer! Weinig gehaakt, omdat we vanmiddag nog een heel eind hebben gefietst. Haken en fietsen gaat ( nog) niet samen. Onderweg hebben we in het zonnetje gepicknickt.

Qua haakwerk ben ik aan vanalles begonnen, geprobeerd wat bloemen te haken

 en een matroushka, deze moet nog een gezichtje krijgen en haar, maar dit kreeg ik niet mooi dus weer uitgehaald, en nu geen zin meer.

Mijn hoofdproject is nu zoey de zebra van christel krukkert. Dit is de kop van zoey, zonder oren nog:

Gisteravond tot 23.30 bezig geweest, toen net de kop afgekregen en deze meteen opgevuld. Volgens mij was dit het grootste gedeelte van het beest dus het lastigste hebben we dan gehad. De patronen van haar vind ik geweldig trouwens, op mijn verjaardag heb ik een aantal boeken van haar gekregen, ik ben er helemaal blij mee!

Oja ook nog leuk om te vermelden dat mijn man gaat strijden voor de beste fitter van nederland, hij is nu al de beste van noord-nederland, en gaat 12 mei naar de finale!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten