Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

zondag 16 oktober 2011

Jurkje voor een klein meisje

Met de winter in aantocht ( op sommige momenten al begonnen) was het echt nodig om de kasten eens door te gaan, en de winterkleren op te zoeken. Nu heb ik voor de jongste van mij wel aardig wat kleren liggen, maar veel is toch net ff het verkeerde seizoen. Aan de slag dus met een babyrib met borduursel. Het patroon komt uit de knippie en het zat redelijk snel ( lees: zonder grote fouten, uithalen, weer opnieuw naaien, boos, nog eens proberen etc.)in elkaar. Hier dan het resultaat:


Ik was er al een beetje bang voor, dat de kleur niet goed zou overkomen. Waarschijnlijk omdat de zon al bijna ondergaat en dan heb je ander licht. ( en ik heb  geen superdeluxe fototoestel)

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg fleurig uit, ook al is het misschien voor de kijker een andere kleur dan in werkelijkheid. Leuk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg. Jurken, daar houden we wel van.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, geweldig leuk stofje ook ;-)
    x

    BeantwoordenVerwijderen