Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

zondag 15 januari 2012

Een gymtas gemaakt en gewonnen#3/4

Voor de verjaardag van mijn nichtje een tas gemaakt voor gym of voor andere belangrijke zaken. Ze is vandaag 4 geworden, hoera!


Weer een gedeelte van de gewonnen give-away. Dit leuke opschrijfboekje en stempel kreeg ik van haar. Heel erg bedankt!


Deze spulletjes kreeg ik van haar. De gehaakte slinger wordt gebruikt als ketting door mijn dochter. En rechtsboven een mooie broche. Ik word helemaal blij van al deze verwennerij!

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel zus voor de mooie tas. En wat word jij verwend met je prijzen. Dit is met recht een prijzenregen!! Ik vind de stempels van haar echt heel mooi, misschien toch maar eens bestellen. En die gehaakte cadeautjes zijn ook helemaal in je straatje, super.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tas was prachtig en die windingen zijn weer leuk zeg, je wordt wel verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willemijn, wat leuk dat je blij bent met de stempel en het boekje en bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, al die verwennerij ;-) Ik zit nu op 1½, dus ook ik wacht elke dag met spanning op de postbode, hihi.
    Leuke tas heb je gemaakt zeg! Erg leuk idee voor een kindje die 4 wordt.

    BeantwoordenVerwijderen