Over mij

Mijn foto
Welkom, dat wil ik zeggen tegen iedereen die hier komt kijken. Ik deel graag met jullie wat ik (mee)maak in mijn leventje.

woensdag 28 september 2011

omslagdoek

Afgelopen week bezig geweest met een omslagdoek voor mezelf, of voor mijn 4-jarige dochter. Dat lag er maar net aan hoe ver ik zou komen met de drie bollen wol. Nou waarschijnlijk is hij voor mijn dochter, voor haar is die lekker ruim, beter een ruime omslagdoek dan een die net te krap is. Ik moet nog even een leuk bloemetje bedenken voor erop, maar zo is tie ook al leuk gelukt, al zeg ik het zelf!
Het patroon heb ik hier vandaan. De omslagdoek moest meteen gepast worden, en de reactie van een 4-jarig vriendje was 'lekker zacht'.

5 opmerkingen:

  1. Hey, wat leuk! Hij is erg mooi geworden, prachtig die kleuren ook! Bedankt voor de vermelding, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf geworden zeg. Zal Roosmarijn super trots voelen.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi compliment van het jochie ;-) (het is in ieder geval oprecht gezien zijn leeftijd)
    Leuke kleurtjes!
    En nu een met 4 of 5 bolletjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zitten heel wat uurtjes werk in, denk ik.
    Maar je hebt eer van je werk, ik vind hem erg mooi geworden met die kleurtjes.
    Ga je er nu ook nog één voor jezelf maken?

    Gr. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende omslagdoek. Wat zal je dochter hier blij mee zijn. Mooie kleurtjes ook!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen